[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 31 Mar 2004, 22:56:11 CEST

Dnia środa 31 marzec 2004 22:52, jerzy szczudłowski napisał:

> To jakaś skomplikowana czynność? :) Wiesz, może i jestem flegmatykiem
> ale potrafię na oko powiedzieć jakie gra osiąga akurat fps do 40~50.
> Ergo: dla mnie "płynnie" oznacza powyżej 40fps. A migotanie obrazu
> potrafię dostrzec nawet do 60Hz (czyli 60fps).
migotanie obrazu to inna sprawa...
a mnie uczyli ze oko ludzkie widzi plynnie od 25fps, wiec nie zobaczy roznicy.
98% kobiet z Gdanska tez nie widzi roznicy

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871