[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 31 Mar 2004, 23:54:38 CEST

On Wed, 31 Mar 2004 22:40:45 +0200
jerzy szczudłowski <jerzy w jedwab.net.pl> wrote:

> Kilkanaście procent szybsze od fglrx i kilkadziesiąt procent
> *wolniejsze* od Catalystów (vide testy porównawcze RSa).

zadałeś sobie pytanie, dlaczego napisałem o render extension, a nie o
ilości fpsów w ut3007 ? zwróciłeś uwagę że catalyst obsługują możliwości
sprzętu, których specyfikacje nie są publicznie dostępne?

IMHO: Najważniejsza w codziennym użytkowaniu jest jakość obrazu i
możliwość akceleracji sprzętowej rozszerzeń Xserwera. wszystko inne
można okdr.

--
Fryderyk Dziarmagowski
3dfx VooDoo 4500