Jak postawić srvka?

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 2 Maj 2004, 01:52:09 CEST

Witam

Noszę się ostatnio z zamiarem postawienie sobie w domu servka - Apach +
PHP + MySQL, DNS, Postfix, Squid, Firewall i w ogóle pełen wypas :D W
tym celu zaczytuję się po sieci w różnych różnistych manualach, żeby
dowiedzieć się "howto" :D Jak do większości rzeczy, które potrzebuję,
znajduję wspaniałe opisy, tak do DNSów fatalne :/ Niby mam jakieś tam
ogólne pojęcie "z czym to się je", ale jednak nie mogę objąć tematu jako
całości. Manuale, HOWTO i FAQi, do których się dopchałem min. ze strony
Binda nie są szkółką od podstaw, a raczej pokazują, jak wykorzystać
zdobytą wcześniej wiedzę n/t Binda i DNSów, której ja właśnie nie mogę
znaleźć :/ Ani dokładnej rozpiski struktury oraz komend występujących w
tych dziwnych plikach @ IN A itd...ani dobrej rozpiski dla Binda...może
źle szukam...W każdym razie, wszelkie linki na ten temat mile widziane :D

Zdroofka drodzy towarzysze już unijnej niedoli
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda