DVD i lagi....

Konrad Sakowski exkomuch w go2.pl
Śro, 5 Maj 2004, 00:23:41 CEST

> OK, ale dvd ma wysoką rozdzielczość. Avi pisałeś, że czytają się
> gładko, więc coś jakby za dużo danych jednak na raz (chociaż ten
> procesor małoużywany??). Sprawdź po prostu.

Sorry, nie napisałem tego, ale sprawdziłem. Nie ma różnicy.

> A w terminalu nie sypie niczym konkretnym, kiedy się zacina. Włącz i
> przyczaj się :).

Żadnych błędów nie wyświetla.

> A próbowałeś na różnych wersjach kernela?

Próbowałem na 2.6.5-1 i 2.4.21, jest podobnie.

> hdparm -tT /dev/dvd co daje?

hdparm -tT /dev/hdd

/dev/hdd:
 Timing buffer-cache reads:   540 MB in  2.00 seconds = 270.00 MB/sec
 Timing buffered disk reads:   12 MB in  3.29 seconds =   3.65 MB/sec

> Z kopiowaniem zwykłych danych, jak jest?

Nie ma problemów.