Drobne problemy...

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Nie, 2 Maj 2004, 16:11:55 CEST

Cytowanie Marcin Król <krol w wsb-nlu.edu.pl>:

> 2. Przy logrotate w 3 na 10 przypadkow, wysypuje sie apache 2.0.49-3. W
> error_log'u pojawia sie:
>
> [Sat May 01 01:02:02 2004] [notice] Graceful restart requested, doing
> restart
> [Sat May 01 01:02:03 2004] [notice] seg fault or similar nasty error
> detected in the parent process
>
> Pomimo ustawienia poziomu logowania na debug, nie ma zadnej informacji
> wiecej. Nie ma tez nigdzie pliczku core, ktory moglby byc bardzo pomocny.

rozwiazaniem moze byc, taki myk:
w /etc/logrotate.d/apache zamienic "/etc/rc.d/init.d/httpd graceful" na
"/etc/rc.d/init.d/httpd restart" oczywiscie nie jest to wlasciwe, ale w tym
wypadku skutkuje, problem byl juz poruszany na grupie

w /etc/sysconfig/mysql odkomentuj:
MYSQL_DB_CLUSTERS="/var/lib/mysql"

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...