Re: Zbędne rpm'y

Szymon 'trasher' Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 3 Maj 2004, 16:32:53 CEST

3 maja 2004 (16:28:37) Robert 'dzeus' Graużenis napisal:

RdG> Może usunąć wszystkie paczki pozostawiając tylko pliki packages*

I na przyszłość nie kolekcjonować .rpm (?)

[szymon w trashlandia szymon]$ sudo cat /etc/poldek.conf|grep -C 1 keep
# don't remove downloaded packages after successful installation; default "no"
#keep_downloads = yes

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (