mozilla i swf

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 4 Maj 2004, 08:46:01 CEST

On Mon, 3 May 2004, Krystian T wrote:

> Dzięki. Faktycznie oryginał jest lepszy bo działa.
> Pytanie tylko po co są te pozostałe skoro efekty działania są takie
> mozilla-plugin-swfdec - brak efektów

Przez ten szmelc przez dłuższy czas szlag mnie trafiał... Dziadostwo
wysunęło się na czoło listy pluginów i przez niego w ogóle mi nie działały
flashe w PLD :-/ Jak wywaliłem w cholerę - nareszcie wszystko ruszyło jak
należy...

Niestety - nie ma flasha 7 dla linuxa... Ale lepsze to niż nic :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl