NTG i baaardzo OT: w desperacji ...

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 4 Maj 2004, 11:35:11 CEST

Dnia środa 28 kwiecień 2004 22:54, Krzysztof Królikowski napisał:
> rodzinę 2.6.x to posiadacze starszych kerneli też się ucieszą ;)

No właśnie - a ja używam Ra+2.4, więc jak próbowałem wg tego opisu
to poległem chocby na próbach dostosowania eagle.spec czy jak on się tam teraz
nazywa - bo oczywiście nazwa w opisie sobie, a spec sobie ...

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaży Detalicznej