OpenOffice 1.1.1-1.2 do testowania

Wto, 4 Maj 2004, 14:00:49 CEST

Dnia wto 4. maja 2004 13:46, Maciej Paszta napisał:

> Hmmm, oo wymaga libpthread.so.0 z glibc-3.3 a w AC jest glibc-3.4, czy moge
> sobie olac ta zaleznosc? Czy lepiej dac spokoj?

To OO było budowane na glibc-2.3.4-0.20040422.1+nptl - być może ta zależność
wynika z nptl, a być może z nowego snapa glibc.

Możesz:
- olać zależność i sprawdzić czy zadziała
- zaczekać aż buildery zmielą HEADowe glibc i wtedy sprawdzić
- spróbować glibc+nptl z http://pld-nptl.ds14.agh.edu.pl/ o ile się ma jajko
2.6
- przebudować openofficea :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux