Mansfield Park

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 4 Maj 2004, 19:12:14 CEST

Użytkownik Krzysztof Garus napisał:

>witam,
>
>mam mplayer MPlayer 1.0pre4-3.3.3 chodzący na PLD(AC). Różne DVD mi się
>odtwarzają z wyjątkiem wymienionego filmu (był w jakiejś gazecie nie
>dawno). Reklamy czy inne badziewia chodzą normalnie zaś sam film nie ma
>dźwięku. Acha, pod windowsem działa (powerdvd chyba)
>
>bajcik

Odpal go z terminala:
mplayer -v dvd://<track> -aid <id ścieżki językowej - angielski, to
zwykle 128 lub 129> \
-channels <liczba na wejściu> -af channels=<liczba na wyjściu> \
-ao <sterownik: oss, alsa itd.>

Jeśli nie pomoże, to podeślij co ci w terminalu o audio wypisuje.

--
Wiesław Kierbedź