certification authority

Grzegorz Lyczba soymo w strump.mikolow.pl
Wto, 4 Maj 2004, 19:34:36 CEST

On Tue, 04 May 2004 11:23:31 +0200
Marcin Król <krol w wsb-nlu.edu.pl> wrote:

> Mi w zupelnosci do generowania certyfikatow wystarcza openssl. Mozna na
> nim zrobic proste CA w nastepujacy sposob:
[...]
> Mam nadzieje, ze choc troche pomoglem, i ze niczego nie pokrecilem :-)
>
> Pozdrawiam.
> M.
Ciekawy list, można to przerobić na HOWTO i dorzucić do projektu dokumentacji :).
Ale takie CA jest ok ale nie nadaje się np do zastosowań komercyjnych gdzie klient sobie ma wygenerować request.
Rozumiem że to może być tylko frontend do openssl'a czy do jakiejś bazy która będzie zbierała requesty, ale właśnie próbowałem z tym walczyć, a skutki znasz :).
Poza tym, trzeba by to jakoś "sprząc" z usługą katalogową do publikowania certyfikatów i crl'i itp. OCSP też mile widziane :).