certification authority

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 4 Maj 2004, 20:45:29 CEST

> Ciekawy list, można to przerobić na HOWTO i dorzucić do projektu
> dokumentacji :).

Mam taki zamiar, ale z powodu przecietnej ilosci wolnego czasu, moze to
troche potrwac :)

> Ale takie CA jest ok ale nie nadaje się np do zastosowań komercyjnych
> gdzie klient sobie ma wygenerować request.
> Rozumiem że to może być tylko frontend do openssl'a czy do jakiejś bazy
> która będzie zbierała requesty, ale właśnie próbowałem z tym walczyć, a
> skutki znasz :).

Frontend do zbierania requestow wydaje sie byc stosunkowo latwy do
zaimplementowania w perlu czy tez w php. Jednakze nie potrzebuje takowego
wiec sie nie mecze z implementacja :)

> Poza tym, trzeba by to jakoś "sprząc" z usługą katalogową do
> publikowania certyfikatów i crl'i itp. OCSP też mile widziane :).

Na to akurat nie mam pomyslu.

M.