DVD i lagi....

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 4 Maj 2004, 22:41:49 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 05/04/2004
09:45 PM:
> Popróbuj z -nocache, -cache 1024. Raczej to pierwsze.

Tez proponuje sprobowac z -nocache

> Te różne napędy, to jakie były, bo na szczeliniaku, pionierze (nie
> polecam), chociaż rzęch chodziło ładnie?

A niby czemu? Mam nienajnowszego juz pioneera "bezszufladkowego"
(czyli chyba "szczeliniaka" o ile dobrze rozumiem) i jestem bardzo
zadowolony (poza tym, ze malych CD 210Mb tam nie wloze:/, bo nie ma
jak). Mam P3 733MHz, 384MB RAMu, Radeon 9200SE i wszystko chodzi bez
problemow. Chodzilo tez jak mialem w tym kompie NVidie Rive TNT2
(czyli raczej cienko) i 128MB Ramu.

Ps. Moze cos znajdziesz w dokumentacji MPlayera-albo na stronie
www.mplayerhq.hu, albo na oficjalnej stronie mojej grupy (MPlayerPL
Team) - mplayer.emdej.com. BTW: wszystkich ktorzy maja ochote
zachecamy do testowania poprzez kompilowanie nowego MPlayera (1.0pre4)
z opcja --language=pl i zglaszanie swoich uwag/zauwazonych wpadek.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Nawet jeśli wygrasz wyścig szczurów,