DVD i lagi....

Wto, 4 Maj 2004, 23:22:43 CEST

Użytkownik Konrad Sakowski napisał:

> Jest mały problem... Na monitorze bez deinterlace'u jeszcze od biedy
> da się oglądać, ale na TV jest obrzydliwie.

OK, ale dvd ma wysoką rozdzielczość. Avi pisałeś, że czytają się gładko,
więc coś jakby za dużo danych jednak na raz (chociaż ten procesor
małoużywany??). Sprawdź po prostu.

> Przyznam, że nie. Liczyłem, że nie tu tkwi błąd, kiedy mam ponad 40%
> wolnej mocy procesora.

Ja niestety od zawsze sam to kręcę. Może to ponestowe zboczenie, ale
jakoś lubię mieć pewność, że sam popsułem ;).

> Tak trochę głupio wyciąłem i to tak wygląda, jakby to było cały czas,
> ale to się dzieje tylko te 2 razy na początku.

A w terminalu nie sypie niczym konkretnym, kiedy się zacina. Włącz i
przyczaj się :).

> Obawiam się, że jest podobnie.

Czyli jednak napęd?
A próbowałeś na różnych wersjach kernela?
hdparm -tT /dev/dvd co daje?
Z kopiowaniem zwykłych danych, jak jest?

--
Wiesław Kierbedź