Re: PLD-RA: upgrade'ować clamav?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 5 Maj 2004, 09:32:40 CEST

On Tue, 4 May 2004, Jarosław Kamper wrote:

> Upgrade + tail -f /var/log/{messages,clamd.log,exim/main.log} ;)
> Do tego pętelki wysyłające po 10 mail z różnych hostów, potem
> coś do mielenia i podzielić się wrażeniami.

Taaa... a jak nie ruszy, to będę się tłumaczył przed wkurzonymi klientami? :)
Szczerze mówiąc - to chyba raczej powinno zostać dobrze przetestowane, zanim
wrzuci się do oficjalnych _SECURITY_ updates zamrożonej dystrybucji... :-/
Zwłaszcza że potem już nie będzie jak downgrade'ować - wersja, którą
zainstalowałem, już dawno wyparowała z ftp :(

W takim razie pytanie: czy jest coś ISTOTNEGO, co sprawia że _powinienem_
upgrade'ować clamav 0.68->0.70?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki