Re: PLD-RA: upgrade'ować clamav?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 5 Maj 2004, 09:56:06 CEST

Jacek Osiecki wrote:

> Taaa... a jak nie ruszy, to będę się tłumaczył przed wkurzonymi
> klientami? :) Szczerze mówiąc - to chyba raczej powinno zostać
> dobrze przetestowane, zanim wrzuci się do oficjalnych _SECURITY_
> updates zamrożonej dystrybucji... :-/ Zwłaszcza że potem już nie
> będzie jak downgrade'ować - wersja, którą zainstalowałem, już dawno
> wyparowała z ftp :(

Dlatego masz testować zaraz po upgrade. W razie schodów downgrade'ować.
W sumie o niedziałaniu tylko ja tu marudzę, ale na obu testowanych maszynach nie działa satysfakcjonująco.
Inna sprawa, że to Ra (z security i general) + exim i clamav z cvs (RA-* chociaż nie pamiętam, czy exiscan -19 już tam jest :) ).

> W takim razie pytanie: czy jest coś ISTOTNEGO, co sprawia że
> _powinienem_ upgrade'ować clamav 0.68->0.70?

Cośtam krzyczy co upgrade bazy, żeby szybko zaktualizować, ale malware'y nadal łapie.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>