Jak postawić srvka?

Michal Lubecki Michal w Lubecki.oswiecenia.NET
Śro, 5 Maj 2004, 12:46:35 CEST

Witaj The,

W Twoim liście datowanym 5 maja 2004 (12:29:12) można przeczytać:

TU> rotfl

TU> postaw windows. bardzo szybki, skuteczny, tani i niezawodny serwer dns.
TU> więcej info na www.microsoft.com

TU> bp, ppnmsp

To że nie wszyscy kochają autora djbdns nie zakazuje korzysatnia z
tego programu. Ja też obszedłem zabawę z bindem wykorzystując dbjdns i
działa poprawnie...

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:Michal w Lubecki.oswiecenia.NET