gdm, pam_stack.so i inne

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Czw, 6 Maj 2004, 03:02:29 CEST

Witam
Probuje zmusic gdm do poprawnej pracy, ale nie za bardzo mi sie to udaje :(
po kolei :
pierwszy start. pokazuje sie gdm i okienko do ktorego nalezy wpisac
login. klawiatura nie dziala, nie wiem czemu. w logach tylko gdm krzyczy
ze nie znajduje pliku /lib/security/pam_stack.so
oczywiscei pliku tego ne ma, a ja nie wiem gdzie go szukac. probowalem tak ;
poldek> rsearch -f /pam_stack.so/
ale nic nie chce powiedziec (No package matches 'pam_stack.so')

pomaga wybranie opcji : systemowe -> uruchom xdmcp (jakos tak pdobnie
sie nazywa, sorki ale nie pamietam dokladnie), pozneij wybranie anuluj.
wtedy juz klawiaturka dziala i moge sie zalogowac (oczywiscie do momentu
az zrestartuje kompa - tak jakby nie ladowal jakiegos modulu...)

nie moge tez ustawic autologowania sie, tzn mam niby w gdm.conf
wlaczone, ale nie dziala :( a jak ustawie zeby sie logowa automatycznie
pouplywie jakiegos czasu, wtedy sypie setka bledow (juz teraz nie
pamietam dokladnie jakimi - jesli wazne, to sprawdze pozniej)

z gory dzieki za pomoc :) wydaje mi sie ze czesc problemow rozwiaze
znalezienie pliku pam_stack.so, ale slabo sie na tym znam :(

pozdrawiam
	MySZ

ps.
poldek> lli gdm*
pakiet                                      data zbudowania      rozmiar
gdm-2.6.0.1-1                               2004/04/17 18:01     6.8 MB
gdm-init-2.6.0.1-1                          2004/04/17 18:01     1.0 KB
[...]

jeszcze jakies dane sa potrzebne ?

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]