kdm i gdm w jednym spali domku, blokowanie ekranu w kde

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Czw, 6 Maj 2004, 09:44:42 CEST

Cytowanie Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl>:

> No tak - teraz blokowanie ekranu jest realizowane poprzez wtyczkę kgreet
> (/usr/lib/kde3/kgreet_*.so), która to domyślna (classic) jest w kdeemie.
> Jeśli interesuje Cię workaround to skopiuj sobie
> pliki /usr/lib/kde3/kgreet_classic.{la,so} z rpeema kdm do systemu. A
> docelowo te pliki trzeba bedzie wydzielić.

dziala dzieki, ale cos chyba nie tak jest z gdm-em, od czasu zainstalowania
tworzy mi sie w / katalog o nazwie ~ !!! gdy nie kozystam z gdm katalog sie nie
tworzy

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer