100% obciazenia CPU i "zacinanie" sie kompa przy kopiowaniu

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 6 Maj 2004, 16:12:06 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 05/06/2004
03:45 PM:
> Jaka płyta główna? Jaki chipset? Prawdopodobnie nie masz włączonego DMA
> dla dysków, a nie włącza się dlatego, że nie masz załadowanego modułu do
> kontrolera dysków i leci na samym generic.

ASUS CUSL2
DMA rzeczywiscie nie zostalo wlaczone dla hda (dla hdb bylo)-"jakims
cudem" zostalo wykomentowane z konfiguracji hdparma. Jak to mowia,
najciemniej pod latarnia-bylem przekonany, ze jest wlaczone. W kazdym
razie wielkie dzieki

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<