instalacja mplayera w poldku

Pią, 7 Maj 2004, 01:47:26 CEST

Osóbka znana jako havner, wystukała:

> Tak, jest bo to w koncu naprawilem. To nie kwestia ani mplayera, ani
> libdv, tylko rzeczywiscie przenoszenia paczek bez sprawdzania zaleznosci.

Z listy, którą podałem wcześniej (a to na pewno tylko część rzeczy
uzależniona od libdv) wszystko leży w Ac. Siłą rzeczy mplayer też tam
trafi...

> SONAME w libdv sie zwiekszylo i trzeba bylo wszystko przebudowac. mplayer
> jest w ready. Reszta paczek na nowym libdv w test.

Ja tam tylko się "pyszczyłem" z tego powodu, że z definicji ready jest po to
by leżały tam pakiety o niespełnionych zależnościach. A do głównego Ac
powinno trafiać to  co da się zainstalować bez korzystania z
ready/test/whatever... Więc sorry jeśli ktoś odebrał to inaczej.

BTW nie ma mechanizmu, który nie pozwala trafić pakietom z niespełnionymi
zależnościami do Ac?

pozdrawiam