PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Nie, 9 Maj 2004, 22:26:02 CEST

mco wrote:
> Witaj Tomasz,

> To ja jeszzce dorzuce 0,02PLN od siebie:
[ciach]
> Moim zdaniem nad każdym systemem musi czuwać jakiś PowerUser, żeby to
> miało ręce i nogi... A dla ludu: konsole (PSX, PS2 itp).

Dokładnie! Wkur...a mnie jak ktoś pisze/mówi, że z Winami nie ma
problemów/robote etc. - niech przyjdzie do mnie do pracy ;-)
_Każda_ firemka potrzebuje wsparcie IT - ta co ma windowsy też - choć w
niektórych gazetach piszą, że przy MS użytkowanie jest tańsze bo adminów
potrzeba mniej :-D

--
Andrzej Zawadzki