Re[2]: Błąd weryfikacji indeksów poldka ?

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 7 Maj 2004, 21:11:32 CEST

Osobnik zwany Wieslaw Kierbedz w liście datowanym 7 maja 2004 (19:24:59) raczył napisać:

WK> Jak się przyjrzeć dokładniej, to wychodzi takie coś:
WK> lokalnie poldek używa ~/.poldek-cache, a zdalnie ~/tmp.
WK> Zrób rm -r ~/.poldek-cache && ln -s ~/tmp ~/.poldek-cache

co jakis czas wyskakuja błedy w poldku (szczególnie po wiekszych
zmianach pakietów) moze by dodac jakies czyszczenie cache w
standardzie, z automatu???

--
http://www.wushu.pl