Błąd weryfikacji indeksów poldka ?

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Pią, 7 Maj 2004, 21:42:17 CEST

> Jak się przyjrzeć dokładniej, to wychodzi takie coś:
> lokalnie poldek używa ~/.poldek-cache, a zdalnie ~/tmp.
> Zrób rm -r ~/.poldek-cache && ln -s ~/tmp ~/.poldek-cache

Zastosowałem się do zaleceń - pełen wiary i zapału...- , a tu d...a.
Dalej to samo. A, i jeszcze jedno:  przy wychodzeniu z poldka (tryb
interaktywny)
mam

Zapisywanie /root/.poldek-cache/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
Segmentation fault

Czyżbym musiał dokładniej przejżeć dokumentację poldka (na innej
maszynie i wcześniejszych
wersjach nigdy nie miałem z poldkiem problemów - może miałem farta) i
dokładniej przeglądnąć
plik konfiguracyjny ???

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::