FATAL: Kernel too old :/

Tomasz Cejner heretyk w pingwin.icm.edu.pl
Sob, 8 Maj 2004, 01:00:12 CEST

Witam!

Zaczê³o siê od tego, ¿e chcia³o mi siê zainstalowaæ jakiegoœ webmaila.
Z lenistwa otworzy³em poldka, by sprawdziæ, czy nie ma przypadkiem
gotowej paczki. I faktycznie - jest Horde.

wpisujê poldek, instalujê, dochodzi do zale¿noœci:
instaluje php-mcrypt..
i..
(z pamiêci)
post-install scriplet nie wykona³ siê, poni¿ej linijka
FATAL: Kernel too old.

Ok, wychodzê z poldka. Mo¿e nieœwie¿a lista pakietów.

$ poldek --update
FATAL: Kernel too old.

Potem tylko gorzej.

$ poldek
FATAL: Kernel too old.

poldek siê nie uruchamia!
wychodzê z roota (wszed³em przez su)

[heretyk] su -
FATAL: Kernel too old.

i dalej ju¿ jeszcze wiêksza kupa - po wylogowaniu siê nie mogê wejœæ z
powrotem przez SSH (Access denied). PRzestaje siê œci¹gaæ poczta
(natychmiast przerywane jest po³¹czenie). O dziwo dzia³a FTP i Apache.

Zd¹¿y³em sprawdziæ, ¿e kernel mam najnowszy jaki jest dostêpny w Ra
(2.2.25), zreszt¹ nie robi³em ostatnio ¿adnych upgradów pakietów, ani
nie grzeba³em...

Mo¿e ktoœ wie, ki czort?

pozdrawiam
TC