PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Sob, 8 Maj 2004, 14:46:10 CEST

Witam.

Użytkownik wolvverine napisał:

> a kto kaze ci porównywac najnowsze KDE/GNOME na takim sprzecie z
> win98???? powinienes z XP/2000 - to najczestszy bład (gdzie tu maluch
> gdzie mercedes - nowy)
> a na taki sprzet jest np: windowmaker

Oki 600/128ram z XP kontra 600/128ram z KDE w/g ciebie lepiej wypadnie
KDE? Kurcze jak tak cofam to co mowilem. Sek w tym ze na takiej
konfiguracji lepiej tez dziala niestety XP. Tak wskazuja moje wlasne
doswiadczenia.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.