PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Sob, 8 Maj 2004, 14:59:09 CEST

Witam.

Użytkownik Daniel Mróz napisał:

> Hmmmm... Pracowalem na P90/24MB RAM na PLD (WindowMaker, Fluxbox). Nie
> bylo problemow. KDE oczywiscie chrupalo, ale to raczej nie jest dziwne.
> Na tym samym sprzecie DOS smigal, Win 3.11 takoz, Win95 mial przyciecia,
> a Win98 sie przytykal (malo RAMu).

Moge pociagnoc cie dalej...??

Co konkretnie bylo na stacji- mi silnie zalezy na mail/www/konsoli i
niestety OO (bo word sie tak rozpowszechnil), albo innym stuffie co doki
MSOffice otworzy.

Co do minilaizmu.... temat juz byl poruszany- WIn3.11 pojdznie nawet na
4RAM.. linux nie specjalnie ;) Ale to juz inna historia :)

--

Pozdrawiam.

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
tel/fax: (91) 81 22 747
GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.