PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Sob, 8 Maj 2004, 15:26:15 CEST

Osóbka znana jako Tomasz Woźniak, wystukała:
> Witam.

> Pytam- jest taka potrzeba? Od kogo ma to byc pismo i na ile mam sie
> postarac poodkrecac. Jak mus to mus- naskrobie.. a co.

Nie ma musu. Takie gadanie, że możnaby coś zrobić nic nie da. Jak chcesz to
zrób to, a jeśli będziesz odpowiednio "męczył" tym tematem deweloperów to
dostaniesz możliwość działania w imieniu dystrybucji. (to taka moja
interpretacja swoistego stylu tworzenia PLD...)

pozdrawiam