problem ze swapem

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Sob, 8 Maj 2004, 15:51:13 CEST

Witam
mam problem ze swapem. Trzymam go w pliku, nie mam osobnej partycji na swap,
zazwyczaj to rozwiązanie działało elegancko a ostatnio przestało, mianowicie
swap nie jest 'czyszczony'. Mam 256MB ramu, 200MB swapa, ram pracuje
normalnie, a użycia swapa ciągle przybywa, w końcu zostaje 0 wolnego w
swapie i nawet poldka nie odpalę bo za mało pamięci. swapoff -av
i swapon zwalnia kilkanaście-kilkadziesiąt MB ale po paru minutach sytuacja
się powtarza.
kernel-2.4.25-0.1
Co radzicie?
TIA