FATAL: Kernel too old :/

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 9 Maj 2004, 00:38:25 CEST

On Sat, May 08, 2004 at 01:00:12AM +0200, Tomasz Cejner wrote:
> Zacz??o si? od tego, ?e chcia?o mi si? zainstalowa? jakiego? webmaila.
> Z lenistwa otworzy?em poldka, by sprawdzi?, czy nie ma przypadkiem
> gotowej paczki. I faktycznie - jest Horde.
w jakich zasobach?
to komunikat charakterystyczny dla glibcow kompilowanych na nowych
jajkach z minkernel=2.4 uruchomionych na jadrze 2.2

moim zdaniem "instalujac" horde przy okazji zainstalowales tez glibc z
nesta albo ac. i.. rozbabrales sobie system.
rozwiazanie - uruchomienie systemu z plytki rescue albo live-cd,
i instalacja nowego kernela 2.4.
ew downgrade do glibcow z ra...

ale jak masz troszke czasu imho lepiej juz isc do przodu i zupgradowac
wtedy reszte do ac ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
PLD Linux Developer