Sylpheed-claws i bledne znaczniki

Ryszard Mielcarek crazy w rudy.mif.pg.gda.pl
Nie, 9 Maj 2004, 17:05:19 CEST

On Sun, 9 May 2004, Piotr 'drozdo' Drozdowski wrote:

> Używaj iso-8859-2 i quoted-printable...

Próbowałem wszystkiego.. i caly czas wychodzi to co wyzej.

> a gpg w załączniku a nie inline

tia, wlasnie od tego sie zaczelo.. ze dostalem na newsach opierdziel za
zalaczniki ;)

Ryszard Mielcarek       |     crazy(at)geeks.pl   |
http://crazy.geeks.pl   | http://fun.mif.one.pl   |