FATAL: Kernel too old :/

Tomasz Cejner heretyk w pingwin.icm.edu.pl
Nie, 9 Maj 2004, 22:24:11 CEST

On beautiful Sunday, May 9, 2004, The Undefined pressed the following keys:

TU> w jakich zasobach?
TU> to komunikat charakterystyczny dla glibcow kompilowanych na nowych
TU> jajkach z minkernel=2.4 uruchomionych na jadrze 2.2

TU> moim zdaniem "instalujac" horde przy okazji zainstalowales tez glibc z
TU> nesta albo ac. i.. rozbabrales sobie system.
TU> rozwiazanie - uruchomienie systemu z plytki rescue albo live-cd,
TU> i instalacja nowego kernela 2.4.
TU> ew downgrade do glibcow z ra...

TU> ale jak masz troszke czasu imho lepiej juz isc do przodu i zupgradowac
TU> wtedy reszte do ac ;)

Udało mi się obejrzeć poldek.conf przez ftp, podam tylko odkomentowane
linie:

source = ra  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/PLD/i386/PLD/RPMS/
source = ra-updates-security ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/security/i386/
source = ra-updates-general ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/general/i386/
source = ra-supported,noauto  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/supported/i686/

W ra-supported jest co prawda zaznaczona inna platforma, ale horde,
mcrypt i całe towarzystwo jest w standardowych zasobach (chyba)...

Co ciekawe zaczęło się od tego, że wcześniej przestał działać skrypt web-mail
(eCorrei). Po kliknięciu "zaloguj" serwer przestaje odpowiadać. Skrypt
ściągał pocztę przez POP3.

Jeśli upgrade kernela, to użyć tego, który jest w zakomentowanych
w poldek.conf ustawieniach, czy jest jakiś lepszy sposób? ;-)