[finansowe wsparcie projektu pld]

Nie, 9 Maj 2004, 23:30:10 CEST

Dnia nie 9. maja 2004 23:21, Łukasz Maśko napisał:

> Właśnie. Przykładowo mnie nie stać na cały kontroler, ale stać mnie na
> zrzutkę. I jak to zorganizować? Pozdrawiam.

Można by zrobić coś w stylu:
http://www.openbsd.org/want.html

gdzie ten developer, który by czegoś potrzebował wpisywał by to na tą listę
pod swoim imieniem i nazwiskiem, a ewentualny sponsor sponsorował by tego
konkretnego developera (żeby nie było zarzutów, że developer się dorabia pod
płaszczykiem nazwy PLD).

Istotne jest to by sponsor wiedział, że to idzie, że tak powiem w prywatną
kieszeń - co prawda pomoże PLD bo dzięki temu darowi developer coś tam zrobi
ciekawego itd.
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux