[finansowe wsparcie projektu pld]

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Nie, 9 Maj 2004, 23:53:44 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

>Można by zrobić coś w stylu:
>http://www.openbsd.org/want.html

Można by tak. No bo jak inaczej można pomóc?
Ja rozumiem, że PLD nie ma osobowości prawnej, zarządu itd. Ale może
ustalcie sobie skarbnika projektu i na podstawie umowy na jego nazwisko
otworzcie konto z którego środki będą przeznaczone na koszta rozwoju
projektu. Musi się dać to jakoś zrobić...
Co prawda nie wiem jak to prawnie uczynić, ale jak się dogadacie, to
sądze, że ludziom będzie wszystko jedno komu i gdzie ta kasę wpłacą.
Byle PLD zyskało...
A faktur nie musicie wystawiać :-) Powiedzcie po prostu komu wpłacać
oszczędności ze świnki skarbonki i tyle.

wojtek