PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pon, 10 Maj 2004, 10:54:00 CEST

Witam.

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> Hehe, no to się uśmiałem tutaj. Swego czasu miałem firmę która robiła
> serwis komputerowy dla małych firm. Nie domyślasz się chyba nawet ile
> kosztuje miesięczne utrzymanie komputera z win9x, jak często jeździ
> się do takich ludzi i wykonuje dosłownie wszystko na kompach, bo pani
> Basia nie potrafi nic innego zrobić jak kliknąć na ikonce z
> księgą handlową i tylko w tym programie pracować. A odnośnie internetu,

Hmmm... widzisz i to mnie dziwi- od lat na tym miedzy innymi zarabiam.
Moze dlatego mam wlasnie takie zdanie. Purysci linuksa nieublaganie
twierdza ze awaryjnsc win98 jest ogromna- mnie doswiadczenie nauczylo ze
nie koniecznie  (a mam kilkadziesiat jednostek pod opieka). Podobnie jak
w linuksie jest to kwestia wyszkolenia usera i odpowiedniej dbalosci o
sprzet. A awaryjnosc wbrew powszechnej opini nie jest taka duza. Sa
miesiace ze wogule nie mam interwencji.
Co do pani Basi... wiesz szkolilem kiedy takie panie w pracy na konsoli
pod linem- uwierz mi nie ma roznicy. Jednakowo potrafia zchrzanic pod
konsola jak i po winda.
Nie przekonasz mnie bo wiem co widze i wiem jak jest z doswiadzcenia-
dobrze wyszkolona zaloga pracuje dobrze na windzie i nie potrzeba im
wsparcie codziennie. To co glosisz to czysta i falszywa propaganda,
ktora wcale nie pomaga linuksowi. Dlaczego- bo jak czlowiek wykonujac
jak malpka w GUI windy serje klikniec, odwiesi ja i zmusi do wspolpracy,
zaczyna sie uwazac za "admina" bo przeciez ludzie "nie radza sobie z
naprawa windy bez eksperta". Rozumiesz do czego zmierzam?

> ma go teraz znakomita większość firm, gdzie liczba komputerów przekracza
> 3 sztuki. Przynajmniej tak jest w Krakowie.

Hmmm... Jak dla mnie to tak jest w przypadku firm handlowych- skladanie
zamowien, info itp, firm typu filia- raporty do centrali itp. Ja
napisalem jasno- rzemieslik- znasz zanczenie tego slowa? To gosc co ma
kilku pracownikow co wymieniaja instalacje elektryczna. Jemu komp jest
do FV/projekotw/moze ksiegowosci. To sprzedawca w sklepie, kotoremu komp
potrebny jest do kasy fiskalnej i magazynu (FV tez). To jest o ile
zyjemy w tym samym kraju wiekszosc firm.

--

Pozdrawiam.

================
   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
tel/fax: (91) 81 22 747
GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.
--
TomLee