Sylpheed-claws i bledne znaczniki

Ryszard Mielcarek crazy w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 10 Maj 2004, 11:45:51 CEST

On Mon, 10 May 2004, Paweł Gołaszewski wrote:

> Gdzie ja napisałem, że sylpheed produkuje coś niepoprawne? Ma jak
> najbardziej poprawne MIME, jednak jeżeli korespondujesz z ludźmi z OE to
> możesz mieć problemy.

No ale mimo wszystko nie udaje mi sie pożenić poprawnego kodowania
wiadomości z podpisem PGP.

To moze wtedy z innej beczki:
Co polecacie lekkiego pod Xy do poczty/newsow ?

Ryszard Mielcarek       |     crazy(at)geeks.pl   |
http://crazy.geeks.pl   | http://fun.mif.one.pl   |