2 mac a 1 ip

virek@interia.pl virek w interia.pl
Pon, 10 Maj 2004, 15:45:18 CEST

> Ale to przecież nie ma szansy działać. Po prostu. Nie może być w lokalnym
>
> segmencie identycznych 2 MACów.

Zgadza się. Nie o takie same MACe chodziło, a o taki sam ip dla 2 MACów.

Zresztą w ciagu najbliższych dni problem straci na aktualności, mimo wszystko jestem ciekaw, jak to można zrobić. Póki co wywaliłem ethers i zostawiłem tylko dhcp. Tylko dlaczego arpwatch milczy? w logach pokazuje, że startuje, a nie wysyła maili o np. zmianie maca komputera....
--
Gościnnie ze stron Interii pisał Virek