OpenOffice 1.1.1-3

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 11 Maj 2004, 08:20:50 CEST

Dnia Tuesday, May 11, 2004 12:17 AM Arkadiusz Miskiewicz
<mailto:arekm w pld-linux.org> napisał:

> [...]
file: No such
> Damn, nie mam pomysłu jak to ładnie rozwiązać
> jeśli chodzi o upgreadowanie z
> starszych wersji.
>
> Rozwiązaniem jest podlinkowanie ręcznie w
> /usr/lib/openoffice/program/
> libvcl645li.so do libvcl645li-(kde|gtk).so lub
> przeinstalowanie samego
> podpakietu -libs-(kde|gtk).
>
> Mianowicie chodzi o to, żeby
> openoffice-libs-(kde|gtk) upgreadowało się _po_
> openoffice-libs. Jak dam taką zależność to
> wyjdzie pętelka bo -libs wymaga
> -libs-(kde|gtk).
>
> Jakieś pomysły?

Nigdy tego wcześniej nie robiłem (chodzi o rpmy i spece) ale
tak sobie myślę, że zrobienie w skryptach poinstalacyjnych w
openoffice-libs sprawdzenia który podpakiet jest
zainstalowany [-libs-(kde|gtk)] i zrobienie dowiązania o
którym pisałeś chyba powinno zadziałać?
--
Krystian T