PLD 2.0 Czy to juz ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 11 Maj 2004, 12:51:54 CEST

Witam

Chcialbym sie zapytac co sie teraz dzieje z PLD ??

Gdzies ostatnio widzialem watek o przymiarkach do wydania wersji 2.0, cos o
zamrazaniu i innych dziwnych rzeczach.

Czy mam juz sie przygotowywac do testow ?? Wyciagac z szafy czesci komputerowe
i przygotowywac sie do testowania wersji ??
Ja pewnie duzo nie przetestuje, ale moze znajde jakies bledy, niedociagniecia.

Ps. Przydaly by sie takie informacje, bo wiele osob chcialo by wiedziec co sie
aktualnie dzieje z ich ulubiona, jedyna sluszna dystrybucja linuksa. :)

Dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam

Pawel