PLD 2.0 Czy to juz ??

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 11 Maj 2004, 14:16:02 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 11 of
May 2004 12:51, Pawel Koska typed:
> Witam
>
> Chcialbym sie zapytac co sie teraz dzieje z PLD ??
>
> Gdzies ostatnio widzialem watek o przymiarkach do wydania wersji 2.0, cos
> o zamrazaniu i innych dziwnych rzeczach.
Takie coś dzieje się od kilku miesięcy ;->

> Czy mam juz sie przygotowywac do testow ?? Wyciagac z szafy czesci
> komputerowe i przygotowywac sie do testowania wersji ??
> Ja pewnie duzo nie przetestuje, ale moze znajde jakies bledy,
> niedociagniecia.
Używanie w miarę aktualnych pakietów jest już wystarczającym testowaniem. W
końcu w Ac nie mogą się wziąć pakiety z kosmosu.

> Ps. Przydaly by sie takie informacje, bo wiele osob chcialo by wiedziec
> co sie aktualnie dzieje z ich ulubiona, jedyna sluszna dystrybucja
> linuksa. :)
W takim razie, czemu nie czytają maillist? A jeśli uważasz, że potrzebne
byłoby/chciałbyś zarobić na cukierkowym www, na którym pojawiałby się news
o każdym melanżu Wielce Szanownego RM-a, commicie qboosha, nowym snapie
kde, czy kolejnym csecie kernela, to proszę bardzo, nic nie stoi na
przeszkodzie, żebyś to zrobił.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery