SB 5.1 - mam 3.1, jak odpalić "rear".

Wto, 11 Maj 2004, 21:55:45 CEST

Użytkownik Jarosław Kamper napisał:

>Odmute'uj "Wave Surround" i zamute'uj "Analog/Digital Output Jack" (to to
>na końcu - po prawej).
>
>Wiem, że brzmi głupio, ale to podobno działa ;)

Nie brzmi głupio. Tak to powinno działać.
Włączasz surround, wyłączasz digital, żeby wykorzystać to gniazdo jako
"lfe/center out".
Ale u mnie to akurat nie to.
Miałem jeszcze jeden pomysł - ostatni - alsa-users mailing list.
Podziałał bez pudła - podaję innym zainteresowanym:

"If you have "SB Live 5.1 Digital" model SB0220 (alias (c) 2003) with
STAC9758 AC97 codec use CVS version of ALSA or wait to alsa 1.0.5
which should contain support for this card).
Peter Zubaj"

I tak właśnie jest.

Dziękuję za podpowiedź.

Wiesław Kierbedź