propozycja do skryptów w /etc/init.d

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 12 Maj 2004, 12:04:48 CEST

On Wed, May 12, 2004 at 05:17:43AM +0200, wolvverine wrote:
>  czy do wszystkich skryptów nie mozna by dodac ze przy wykonaniu
>  restart miedzy stop i start jest przerwa tak ze 30 sek?

Nie!!!

>  przy apachu na wolnym sprzecie nie zdazają sie zamknąc wszystkie
>  procesy normalnie.

To skrypt powinien kończyć stop jak zakończą się te procesy, a nie gdy
minie jakiś z góry narzucony czas, który na jednych maszynach będzie za
długi, a na innych za krótki.

>  chodzi mi o taką sama linijke jak jest w /etc/init.d/squid przy
>  restarcie.

Bardzo wkurzająca linijka. Ja już się nauczyłem robić ręcznie najpierw
"stop", a potem "start", żeby tych nieszczęsnych 30s nie czekać.
Oczywiście tam gdzie jeszcze używam rc-scripts do startowania squida.
Tam gdzie używam freedt (klon daemontools) wystarcza: squit -k shutdown

Pozdrowienia,
	Jacek