PLD 2.0i i815 i problem z /dev/agpgart

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Śro, 12 Maj 2004, 15:07:09 CEST

W liście z wto, 11-05-2004, godz. 11:04 +0200, Marcin Kuska napisał:
> Jak w temacie, XFree nie che sie odpalić, drivery od i810 zainstalowane,
> /dev/agpgart jest, moduł agpgart ładuje się przy startcie Xów, niestety
> wywala coś w stylu "Unable to find /dev/agpgart ( no such device" ( piszę z
> pamięci ) Xfree 4.4.0 kernel 2.6.5-1 ( wszystko dystrybucyjne ) Jakieś
> pomysły ?

Też miałem taki problem słuchaj. Za cholerę nie mogłem iksów odpalić na
tej karci na sterowniku i810, dziwna sprawa, bo pomogło przestawienie
kilku opcji w biosie dot. tej karty. Teraz już nie pamiętam jakich, nie
mam fizycznego dostępu do kompa. Mogę zerknąć jutro jak będę w pracy. :)

Krzysztof Królikowski <krzysiek w pkn.pl>