Squid kontra flashe...

Michal Lubecki Michal w Lubecki.oswiecenia.NET
Czw, 13 Maj 2004, 11:43:40 CEST

Witaj Jacek,

W Twoim liście datowanym 13 maja 2004 (11:10:04) można przeczytać:

JO> Witam,

JO> PLDowy squid (Ra) jest dosyć upierdliwy pod jednym względem: nie bardzo
JO> nadaje się do przeglądania stron na których są flashe (swf)...

JO> Nie wiedzieć czemu, po jednokrotnym załadowaniu fleszka uparcie pokazuje już
JO> zawsze tylko tę pierwszą załadowaną wersję... W ogóle nie ma znaczenia że
JO> pojawia się plik o innym rozmiarze i innej dacie - squid to olewa i dopiero
JO> jego zrestartowanie powoduje że można obejrzeć nową wersję swf'a...

JO> Jakieś rozwiązanie?

JO> Pozdrawiam,

   Ja to rozwiązuje na poziomie flasha - pierwszego - głównego flasha
   numeruję numerem ver. więc zmienia sią nazwa pliku po aktualizacji.. a
   ładując do niego inne swf korzystam z

   loadMovieNum("nazwa.swf?"+_root.ver, 1)

   gdzie _root.ver to zmienna ktorą po aktualizacji zmieniam - przez
   co mimo nie zmienionych nazw innych plikow są one odswiezane w
   squidzie.
   Trochę to upierdliwe ale nie mam lepszego sposobu...
   Zwłaszcza, że najczęściej nie mam mozliwosci ingerowac w
   konfigurację serwera...

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:Michal w Lubecki.oswiecenia.NET