RE: [konto do wpłat na serwer www.pld-linux.org]

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 14 Maj 2004, 10:09:34 CEST

Dnia Friday, May 14, 2004 12:41 AM undefine w aramin.net
<mailto:undefine w aramin.net> napisał:

> [...]
efekty są bardzo
>>> mizerne. W naszym własnym interesie, proszę o wsparcie
finansowe.
:)

uzywam i
chcialbym
> dobrze spozytkowane. Co
> gwarancje?
> zaufanie dla serka który z dnia na dzień wyłącza
> serwer www i żąda
> wsparcia w postacie 36GB dysków lub większych :>

Ja tam jestem uczciwy i za takich uważam innych (chyba, że
ktoś mnie przekona, że on to jest inny). Kilka razy już się
na tym naciąłem. PLD jednak na tyle mi się podoba, że długo
się nie zastanawiałem i wpłaciłem trochę drobnych.
nie wiem jak to wszystko funkcjonowało dotychczas, ale może
czas pomyśleć o założeniu stowarzyszenia?
--
Krystian T.