[konto do wpłat na serwer www.pld-l in ux.org]

Fighter qrwamaca w go2.pl
Pią, 14 Maj 2004, 10:51:13 CEST

Siemak! Marek
  14.05.04 dostalem od ciebie leta na temat Re: [konto do wpłat na
serwer www.pld-l in ux.org]

> Zmień bank :)

  to jest raczej standardowy wymog. Takie dane sa porownywane i obok
numeru konta stanowia potwierdzenie poprawnosci transakcji.
    Nie bede zmienial banku dla tego jednego celu, uruchomic
przegladarke i sie zalogowac to i tak duzy wysilek (:

> my tu nie lubimy rozgłosu ;)

to moze na priv.

albo sprobuje bez adresu...

Narka!