[konto do wpłat na serwer www.pld-linux.org]

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 14 Maj 2004, 10:55:19 CEST

Użytkownik Sławomir Kawała napisał:
> Zrobic sklepik .. ja bym chetnie przeplacil za koszulke z logiem PLD
> tudziez naklejke na lapka... moze jaki kubek.
Koszulki kiedys byly (mam dwie :)). Adresu sklepu nie pamietam,
proponuje przeszukac archiwum (jakies 12-24 miesiecy wstecz). Koszulki
"Fruit of the Loom" klasy Premium. Loga dziergane, a nie drukowane. Ja
jestem zadowolony.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+