ProLite E385 i Intel Corp. 82845G/GL

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pią, 14 Maj 2004, 13:27:55 CEST

On Fri, May 14, 2004 at 02:16:21PM +0200, Marcin Bukowiecki wrote:

> No to w zasadzie działa. Pozostaje ostatni szkopół - X-y mogę odpalić tylko
> raz :-). Po wyjściu i ponownym włączeniu startx otrzymuję czarny ekran.
> Potrzebny jest restart komputera.

Jakie jądro ? Jaki sterownik w X Window ?
Ładujesz jakieś moduły do jądra ?

Ja mam w /etc/modules:
intel-agp
i830

a w /etc/X11/XFree86-4:
Section "Device"
        Identifier  "i810"
        Driver      "i810"
        VendorName  "Intel Corp."
        BoardName   "82845G/GL [Brookdale-G] Chipset Integrated Graphics Device"
        BusID       "PCI:0:2:0"
EndSection

Czasem coś tam się zbiesi i nie da się wystartować X servera ale to raz
na 20-30 startów.
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/