AC-przygotowania do bitwy

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 14 Maj 2004, 17:34:51 CEST

Witam!
Postanowilem w koncu przesiasc sie na AC, chociaz z obawami, bo moje
Ra dziala wysmienicie, tyle, ze juz jest niemilosiernie przestarzale.W
zwiazku z nadchodzaca "bitwa" mam pare pytan:

1.Jako, ze dostepne ISO AC sa "troszke" stare postanowilem zrobic
instalacje przy pomocy Mini-ISO i potem poldkiem "dociagnac" sobie
nowe pakiety, z ktorych zgram sobie na plytki. Chce uzyc do tego opcji
"--fetch", ale nie wiem jak wtedy bedzie wygladala sprawa z
zaleznosciami. Tzn. jezeli w poldku odpalonym z ww. opcja wydam
polecenie np. "install kdebase", a potem jakis inny pakiet od KDE
zalezny, to czy poldek wykryje, ze kdebase zostalo sciagniete i
"wirtualnie" zainstalowane. jezeli nie, to moze poradzicie jak zrobic
to lepiej

2. AC chce posadzic na drugim dysku za pomoca instalatora. Pytanie czy
sa z nim jakies klopoty? Tzn. czy np. przez przypadek nie nadpisze mi
mojego aktualnego lilo i bez problemow posadze go na hdb

3. Komputer potrzebuje wlasciwie nonstop do pracy, wiec nie moge sobie
pozwolic na przerwy. Wymyslilem, ze bede szlifowal AC spod mojego Ra
za pomoca "chroota". Pytanie na ile dobre jest to rozwiazanie i co w
takim ukladzie moze nie dzialac prawidlowo? Czy jezeli "chrootuje"
system na hdb i odpale np. X'y to beda one chodzily na zasobach z AC,
czy na jakichs "mieszanych"?

4. I standardowe: co nie dziala:-)? Tzn. co nie dziala z tego co
dzialalo w Ra. Chodzi mi glownie o aplikacje desktopowe/sterowniki do
Radeona itd., bo taka funkcje pelni u mnie PLD

Z gory dzieki za kazda pomoc

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<