lstat - problem2

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Sob, 15 Maj 2004, 09:21:29 CEST

Cześć Daniel

Dnia 15.05.04, napisałeś:

> O, widze, ze moje zgloszenie bledu kilka miesiecy temu zostalo
> zignorowane ;)

Najwyraźniej :)))))))))
Ja tez zgłaszałem problemy z usługą IRCd że bez IPv6 nie chce to działać i
są problemy. Kilka tygodni temu ktoś napisał że zostało to poprawione i
poleci do budowy paczki czy coś takiego...
Jak narazie cisza... :( A mnie userki molestują że IRCa nie ma.. ehh..

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 26.04.2004